Al ruim 20 jaar ondersteun ik zelfstandigen, directie/management en teams. Ik ‘ontzorg’ ze op een moderne manier. Vanuit mijn eigen kantoor zorg ik ervoor dat zij zich kunnen bezighouden met de corebusiness. Tegenwoordig heet dit een virtual assistant. Ik neem de secretariële en administratieve zaken uit handen. En zorg ervoor dat het op tijd klaar is. Dat doe ik ook al enkele jaren én met plezier bij Bonte Bij. De focus ligt op de alledaagse taken en projecten.

Een organisatie verloopt soepeler als processen helder zijn en er één vast aanspreekpunt is voor secretariële en administratieve zaken. Ik hou van korte, heldere lijnen. Zodat zaken ook snel worden opgepakt. Ik breng structuur aan op dit gebied en probeer andere mensen hierin mee te trekken.

Goed opgeleid en up-to-date
Ik ben afgestudeerd officemanager. Daarnaast heb ik ervaring in de makelaardij/vastgoed, detailhandel, arbeidsbemiddeling, communicatie- en corporatiebranche en in training & advies. In 2013 heb ik de opleiding inzicht in financieel management afgerond. Het is belangrijk om met de tijd mee te gaan, mijn kennis in dit vakgebied is daarom ook erg ruim. Sinds 2014 heb ik mijn eigen bedrijf.

Mijn meerwaarde:
☑ ondernemend
☑ enthousiasmeer en activeer mensen
☑ positieve instelling
☑ gedrevenheid
☑ creatief / innoverend
☑ commercieel
☑ heldere, korte en respectvolle omgang

Mijn motto is ‘willen en kunnen’. Ik werk met plezier, probeer telkens zaken te verbeteren en processen beter, sneller en efficiënter te laten verlopen. Het plezier zit vooral in het ondersteunen van de mensen om mij heen. Zorgen dat ze ‘ontzorgd’ worden op een goede en snelle manier. Dit doe ik met enthousiasme. Secretariële ondersteuning bieden is waar ik goed in ben.